Trefferliste "Customer Relationships" - alle Bücher, CDs und LPs

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Effektives Customer Relationship Management

Dieses CRM-Standardwerk behandelt die wesentlichen Fragen im Rahmen der Einsetzung und Organisation von Customer Relationship Management. Dies betrifft sowohl die Verzahnung mit Marketing- und Vertriebspr…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 64,99

Thomas H Davenport, Jim Sterne
The New Science of Customer Relationships

Praise forTHE new science OF customer relationships"The New Science of Customer Relationships offers new ways to give your individual customers better and more personalized messages and offers than I…

lieferbar ab 28.7.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 27,91

Christoph Senn, Mehak Gandhi
Triple Fit Strategy

"Business-to-business selling is still dominated by "value selling"--trying to match products to needs and making deals. It's a buyer-seller relationship built on transactions, and it's not…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 32,90

Jeb Blount, Jason Eatmon
Business Outcome Selling Strategies

As the speed of business continues to accelerate, B2B enterprises and sales organizations are being disintermediated and disrupted by digital transformation and artificial intelligence.The Amazon effect i…

Erscheint bald
Buch

Manfred Bruhn, Karsten Hadwich, Maxim Saleschus
Customer-Dominant Logic

This book provides a structured overview of Customer-Dominant Logic and formulates fundamental principles that form the basis for a realignment of customer-oriented corporate management. Customer-Dominant…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 106,66

Irene Yam
Build A World-Class Customer Advisory Board

This book provides the inspiration, secrets, and templates for hosting a world-class CAB and unlocking the power of human connection.

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 32,20

Andreas Schmidt
Wissenszentrierte CRM-Strategien

Kundenzentrierte Unternehmensführung

Zukünftig wird der Kunde nicht mehr länger nur der "Abnehmer" von Produkten und Dienstleistungen sein. Er wird vielmehr selbst Gestalter dieser Produkte - integriert in die Wertschöpfungsprozess…

lieferbar ab 31.12.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 35,00

Claudia Thonet
Der agile Vertrieb

Agile Prinzipien und Frameworks wurden zwar für die Entwicklung komplexer Produkte geschaffen, doch sie lassen sich auch im Vertrieb gewinnbringend nutzen. Mit diesem Buch erhalten Geschäftsführer, Vertri…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 54,99

Sandstrom
Once Upon a Stranger

Preeminent researcher and professor of the psychology of kindness Dr. Gillian Sandstrom reveals how making connections with strangers leads to positive shifts in our everyday lives.Do you ever feel lonely…

Erscheint bald
Buch

Jim Ghedi
In The Furrows Of Common Place

Product Information "Instead of landscape sketches I wanted to go into more personal areas of my reality", says Jim Ghedi of his third album In The Furrows Of Common Place. "To hold up certain aspects o…

lieferbar innerhalb von 3 Tagen
CD
 
Aktueller Preis: EUR 15,99

Jim Ghedi
In The Furrows Of Common Place

Product Information "Instead of landscape sketches I wanted to go into more personal areas of my reality", says Jim Ghedi of his third album In The Furrows Of Common Place. "To hold up certain aspects o…

lieferbar innerhalb von 3 Tagen
LP
 
Aktueller Preis: EUR 27,99

Stefanie Marx, Jens Kröger
Strategic Agility in Marketing

This book offers a comprehensive guide to establishing marketing organizations and teams based on Agile principles. By emphasizing a customer-centric mindset, flexible structures, cross-functional collabo…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 74,66

Henrik Hvid Jensen
Circular Economy Opportunities and Pathways for Manufacturers

In today's rapidly evolving manufacturing landscape, the future competitiveness for manufacturers hinges on three interlinked paradigms:Circular Economy Models for Zero-Waste Product Lifecycles: The shift…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 90,66

Kinky
Mining Tweets for Resilience: Uncovering Business Responses on Social Media

The modern business landscape is constantly evolving, and unforeseen disruptions can significantly impact operations and customer relationships. From natural disasters and economic downturns to social med…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 28,54

Shane Wang, Neil Bendle
The Customer Asset

This book delves into the concept of customers as financial assets, explaining how firms can assess investments in customer relationships. The authors present the VARIED framework for quantifying the cust…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 51,19

Wayne Simmons, Tom DeWitt
The Customer Excellence Enterprise

Praise for THE Customer Excellence ENTERPRISE"More than a book; it's a compass for organizations navigating today's interconnected marketplace with authenticity and purpose. A practical guide for lea…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 26,91

Havergal Brian (1876-1972)
Symphonie Nr.18

Bisengaliev, BBC Scottish Symphony Orchestra, Friend

Artikel wird nachgefertigt.
Voraussichtlich wieder lieferbar Ende September 2025
CD
 
Aktueller Preis: EUR 14,99
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